- Doriți să cunoașteți mai multe despre activitatea “FEE-Nord” SA?
- Optați să fiți la curent cu cele mai actuale informații și știri?
- Căutați cea mai eficientă cale de a ne contacta și a primi un răspuns prompt?
Datorită digitalizării serviciilor, “FEE-Nord” SA este la un click distanță față de consumatorii săi.
Un instrument util pentru consumatori este pagina web a “FEE-Nord” SA, unde nu doar este prezentată informația cu privire la activitatea întreprinderii: regulamentele, planurile de activitate etc, dar și sunt plasate servicii online destinate consumatorilor, cum ar fi Cabinetul Consumatorului și Achitarea Online a facturilor. Accesarea datelor despre factura la energie electrică, istoricul plăților și achitarea facturii curente pot fi acum realizate printr-un singur click în cadrul paginii noastre web. De asemenea, ne puteți lăsa un mesaj direct în compartimentul de Contacte.
Informații cu privire la proiectele, workshop-urile și întâlnirile “FEE-Nord” SA cu partenerii săi, precum și internship-urile și posturile vacante actuale sunt plasate pe profilul nostru de LinkedIn. Pe pagina noastră de Facebook regăsiți noutăți despre cele mai importante subiecte ale zilei, precum și practici de eficientizare a consumului de energie electrică. Disponibil și pe înțelesul fiecăruia, profilul de Instagram a “FEE-Nord” SA este buletinul informativ al consumatorului privind activitatea “FEE-Nord” SA. Toate trei platforme oferă posibilitatea comunicării în timp real cu reprezentantul “FEE-Nord” SA pentru a soluționa oricare neclarități.
Astfel, fie că preferați să accesați direct pagina noastră web sau vă sunt interesante video-urile interactive de pe Instagram, “FEE-Nord” SA este deschisă comunicării directe, transparente și eficiente a informației de interes public.
Pentru a fi mereu la curent cu știrile de ultima oră și a primi informația veridică de la sursa directă abonați-vă la pagina noastră de Facebook și la profilele de Instagram și LinkedIn!