→ Ați pierdut factura la energie electrică sau nu ați găsit-o în cutia poștală?
→ Doriți să verificați dacă plata Dumneavoastră a ajuns la ”FEE-Nord” SA ?
→ Nu cunoaște-ți care a fost consumul Dumneavoastră de energie electrică în luna curentă?
→ Sunteți plecați peste hotare și nu știți care este suma Dumneavoastră spre plată?
→ Doriți să verificați cu cât a crescut consumul de energie electrică anul acesta față de anul precedent?
Cabinetul consumatorului este serviciul propus de către ”FEE-Nord” SA consumatorilor săi pentru a oferi acces la cele mai actuale informații. Serviciul online Cabinetul consumatorului este disponibil pentru consumatorii casnici în regim 24/24, complet gratuit.
Accesând Cabinetul consumatorului utilizatorul poate:
- accesa și descărca facturile în regim online, imediat ce acestea sunt emise;
- verifica istoricul de consum și detaliile de calcul al energiei electrice;
- revizui plățile efectuate și bilanțul curent spre plată.
Înregistrarea în cadrul serviciului online Cabinetul consumatorului se realizează introducând numărul unei facturi de plată emise de către ”FEE-Nord” SA în ultimele trei luni. Un singur utilizator poate adăuga până la 10 contracte încheiate cu ”FEE-Nord” SA, corelând mai multe locuri de consum într-un singur cont. Localizat pe pagina web a ”FEE-Nord” SA, serviciul online Cabinetul consumatorului oferă acces deplin la informații actualizate și personalizate.